Az üzleti ügyfeleknek fenntartott rendeléskezelő felületünk használata nagyon könnyű. Nem csak gyorsan szállítjuk ki áruidat, de az egész folyamat automatizálható, egyszerű és teljesen átlátható. Ráadásul azért vagyunk itt, hogy segítsünk az út minden lépésében.
Árajánlatot kérekNálunk nincsenek rejtett költségek. A megrendeléskor rögzített díjat számlázzuk ki.
A feladott küldemények minden esetben értékbiztosítással rendelkeznek.
A szállításaid során keletkezett szén-dioxid megkötéséről fák ültetésével gondoskodunk.
Felhasználóbarát rendeléskezelő felületünkön keresztül könnyedén és kényelmesen adhatod át küldeményeid adatait, követheted státuszukat és naprakész lehetsz az utánvétekkel, és számlázási egyenlegeddel kapcsolatban.
Küldeményeid adatait automatikusan szinkronizálhatod már meglévő adminisztrátori felületedre API-kapcsolat segítségével. Az integrációhoz példákkal kiegészített dokumentáció áll rendelkezésedre, de IT support csapatunk szívesen segít majd az összekötésben, ha elakadnál.
A küldemény típusához rendelt kézbesítési határidő előtt, munkanapokon 08:00-17:00 óra között vesszük át küldeményeidet. Az áru felvétele díjmentes, ha a szállítmányra az alábbiak bármelyike érvényes: legalább négy darab 40 kg alatti küldeményt adsz át nekünk, vagy legalább egy 40 kg feletti küldeményt adsz át nekünk. Ennél kevesebb áru felvételénél 990 Ft-ot számítunk fel minden kiszállás során. Ingyenes a küldeményfeladás a kijelölt postahelyeken a 40 kg alatti csomagokra, mennyiségtől függetlenül.
Add meg elérhetőségeidet és forgalom adataidat, hogy kollégánk két munkanapon belül személyre szabott ajánlatot küldhessen neked.